مصاحبه آرشیو خبر ها
پوگبا برای پیشرفت باید بماند / بدنبال موفقیت های بیشتر هستیم

پوگبا برای پیشرفت باید بماند / بدنبال موفقیت های بیشتر هستیم

یوونتوس به تازگی ماریو مانژوکیچ را به خط حمله خود اضافه کرده است و از سوی دیگر شایعات مربوط به جدایی پوگبا را پایان داده و اعلام کرده است که دلیلی برای جدا شدن پوگبا وجود نخواهد داشت . ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یوونتوس در مصاحبه جدید خود در مورد اتفاقات اخیر باشگاه اینگونه گفت :

" توز بازیکن بزرگی بود که اکنون از ما جدا خواهد شد ، ما نباید صرفاً بدنبال پیدا کردن یک جانشین برای او باشیم بلکه باید بازیکنانی که از نظر نوع و کلاس بازی با تیم ما همخوانی دارند و کسانی که بازیشان مورد تایید ما قرار گرفته را جذب کنیم "

" ماندزوکیچ بازیکنی خوب است که در هر کشوری که بازی کرده موفق به زدن گل های زیاد شده، او بازیکنی با شخصیت و درجه یک است. و من پیش بینی می کنم که در ایتالیا هم موفق باشد و گل های زیادی بثمر برساند "

" مانژوکیچ بازیکن فوق العاده ای است ، ما به این دلیل رو را جذب کردیم که به توانایی های او مطمئن بودیم و من می دانم که او می تواند ما را کمک کند. از داشتن او خوشحالیم و امیدواریم او در یووه موفق باشد "

فصلی که برای یووه با چهارمین قهرمانی پیاپی و کسب کوپا و فینالیست شدن در اروپا همراه شد ..

" ما فصل عالی را پشت سر گذاشتیم ، اگر کمی بیشتر تلاش می کردیم می توانستیم حتی با قهرمانی در اروپا فصل را تمام کنیم، اما به هر حال فصل خوب و فوق العاده ای برای ما بود "

" البته ما در برابر بارسا خوب بازی کردیم و هم ما و هم حریف موقعیت های زیادی داشتیم. آن یک تجربه مهم برای ما بود و حالا برای فصل بعد بدنبال کسب پنجمین قهرمانی در ایتالیا هستیم "

" این در شرایطی است که یووه تاکنون تنها در دهه 30 موفق شده 5 قهرمانی پیاپی داشته باشد، حالا ما بدنبال تکرار آن هستیم . ضمن اینکه می خواهیم فصل فوق العاده ای را هم در لیگ قهرمانان رقم بزنیم "

" ما با توجه به نیازهایمان بازیکن می گیریم، اکنون بازیکنان خوبی در تیم ما هستند که از داشتن آن ها خوشحالیم. البته همچنان در فرصت نقل و انتقالات در تلاش خواهیم بود . در پایان این تابستان ما بطور حتم 10 بازیکن زیر 23 سال در لیستمان خواهیم داشت "

پوگبا می ماند ؟

" یووه نیازی به فروش او از نظر مالی ندارد، اگر تصمیم به فروش او گرفته شود در صورتی خواهد بود که تنها خود بازیکن تمایل به ماندن نداشته باشد اما من با او صحبت کردم و او راغب به ماندن در یوونتوس بود . او بازیکن جوانی است که نیاز داد پیشرفت کند و به نظرم باید در یووه بماند تا همچنان بهتر شود "

" ماندن در یوونتوس با توجه به فضایی که تیم ما دارد برای پیشرفت او مناسب است، او بازیکنی است که در ابتدای راه قرار دارد و سال های زیادی در فوتبال پیش روی او است . یوونتوس تیمی در کلاس بالا و همسطح سایر تیم های قدرتمند اروپایی است، پوگبا باید خودش برای ماندن در یووه با انگیزه باشد "

" به هر حال یووه اکنون وضعیت خوبی دارد، ما با جذب خدیرا بهتر هم شده ایم و می توانیم به روند مثبتمان ادامه دهیم. امیدوارم که همه چیز خوب پیش برود و بتوانیم با کمک بازیکنان با انگیزه ای که داریم موفق تر از قبل هم باشیم "

آینده پیرلو و مارکیزیو ؟

" تصمیم با پیرلو است که آیا کماکان می خواهد در این سطح بازی کند یا در خارج از کشور بدنبال تجربه ای جدید است. پیرلو بازیکن موثری برای ما بوده و هست و او حالا پس از 4 سال موفق در مورد آینده اش ما را مطلع خواهد کرد. "

" مارکیزیو نیز آینده مشخصی دارد، او بازیکن خوب ما است و در آینده مقابل خط دفاعی ما بازی خواهد کرد "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: